2010年10月18日星期一

BREAKTHROUGH a cappella concert 2010!!!


黎啦黎啦!BREAKTHROUGH a cappella concert 2010!!!

今次HKMM帶比大家2個感覺截然不同的concert-11月6日的無伴奏合唱音樂會及11月20日的合唱音樂會-A BREAKTHROUGH in DUAL dimensions. 喜歡a cappella、喜歡Choral Music、喜歡唱歌、喜歡音樂的你你你你,香港旋律將為你帶來最耳目一新、最富有活力的音樂會,千萬不要錯過!

詳情:http://hkmm.hkfyg.org.hk/chi/news.html

Facebook:
BREAKTHROUGH a cappella concert:
http://www.facebook.com/event.php?eid=161603187192421&ref=mfa
BREAKTHROUGH Choral concert:
http://www.facebook.com/event.php?eid=110155152382139&ref=mf

繼Lady Gaga Megamix後,現在為大家送上我們另一些綵排片段;)


愛是懷疑  Potenza (arr. Lauyiu)

2010年10月8日星期五

新片放送--2010無伴奏露天音樂會及Sapporo trip Vlog Part III !




大家在schedule Mark低左11月6日未呢? 2010 BREAKTHROUGH a cappella Concert詳情即將公布,率先送上之前在文化中心廣場的演出片段--2010無伴奏露天音樂會

Enjoy;)









唔知大家有冇追睇我地Sapporo Trip 的Vlog呢??為大家送上最後一集,有雪祭中的表演片段架!







2010年10月4日星期一

搶先看Lady Gaga Megamix! (Preview)


***我們的Blog改版了! 在標題下新增了幾個Tab! 按下就可以看到關於我們的資料!



11月6日有Concert! 大家Mark住日子先啦! :D


2010 BREAKTHROUGH 無伴奏合唱音樂會
2010年11月6日 (六) 晚上八時 
上環文娛中心劇院

2010 BREAKTHROUGH a cappella concert
6 November 2010 (Sat) 8.00 PM
Sheung Wan Civic Centre Theatre

稍後再告知大家購票詳情! (因為我也在等公布, 哈哈)


先送上第一段預告片! (意味著好片陸續有來!)
Lady Gaga Megamix的練習片段!

http://www.youtube.com/watch?v=cxyBcsSliI0

2010年10月1日星期五

國慶節快樂:D

最近大家都為11月的2場CONCERT緊密練習,團員平日都要返工返學,好耐無試過咁齊人練完歌一齊食野啦:)


適逢第二日係國慶節,難得有假期,大家都留低一齊鬆一鬆傾下計,Happy National Day;D



踏入十月啦,仲有個多月就有HKMM Vocal Band 同HKMM Chorus的Concert,各位團員一起加油:)大家記得要密切留意住我地facebook fans page同blog,update我地的最新消息啦!